Mere

Merele aduc numeroase beneficii sănătăţii şi, în plus, sunt un aliat de nădejde dacă vrei să slăbeşti. Acest efect este pus pe seama pectinelor, fibre care „taie“ foamea. În plus, are puţine calorii (între 60 şi 80, în funcţie de mărime) şi este diuretic.

Ovăz și cereale integrale

Cerealele integrale sunt bogate în magneziu, un mineral esenţial în reglarea metabolismului grăsimilor și carbohidraților.

Semințe de pin

Deşi sunt bogate în calorii, seminţele de pin pot fi un ajutor în ceea ce priveşte combaterea kilogramelor în plus. Asta deoarece seminţele de pin conţin cholecystokinin şi acid pinoleic. Potrivit cercetătorilor, primul este un hormon care suprimă pofta de mâncare, pe când acidul pinoleic împiedică eliberarea altor doi hormoni care provoacă foamea.

Ouă

Cura de slăbire cu ouă este o dietă hipocalorică, ce este perfectă pentru persoanele care au nevoie de calorii pentru energie. Este, însă, indicată să fie urmată pe termen scurt, întrucât în caz contrar va slăbi metabolismul şi va creşte riscul de apariţia a unor probleme de sănătate. Citeste mai mult: adev.ro/pw4pgk

Scorțișoară

Acest condiment aromat ajută la transportarea mai rapidă a glucozei către celule și prin urmare insula – hormonul responsabil pentru depozitarea grăsimilor are o perioadă de timp mai scurtă pentru a acționa. Pentru a beneficia de proprietăților scorțișoarei sa ardă grăsimile e nevoie să consumi un sfert de linguriță de ceai pe zi. Adaug-o la cafea, presară-ți fructele cu ea și nu uita să savurezi gustul ei de fiecare dată când poți.