Dacă vrei să slăbești, atunci încearcă acest regim alimentar – dieta pe bază de ouă nu îți va afecta sănătatea: proteinele și microelementele aflate în ouă nu îți vor permite să te înfometezi. În timpul acestei diete nu vei simți foame, întrucât ouăle sunt foarte consistente. Îți va plăcea mult această dietă datorită produselor conținute în acest regim alimentar.

Renunțând la glucide, îți vei modela foarte ușor silueta. Datorită unui astfel de regim, se va îmbunătăți aspectul pielii și al părului…

Dieta pe bază de ouă pentru o săptămână

1. Luni
Dejunul: 2 portocale, 2 ouă fierte moi, 1 pahar de lapte degresat
Prânzul: 1 pahar de iaurt, 300 g piept de pui fiert
Cina: 200 g de piept de pui fiert, 1 ou fiert, 1 portocală

2. Marți
Dejunul: 2 ouă fierte moi și 1 pahar de apă cu lămâie
Prânzul: 200 g de pește înăbușit și 1 grape-fruit
Cina: 3 ouă fierte tari

3. Miercuri
Dejunul: 2 ouă fierte moi, 1 pahar de suc de portocale
Prânzul: 200 g de carne de vită fiartă sau înăbușită cu legume, 1 portocală
Cina: 3 ouă fierte tari

4. Joi
Dejunul: omletă din 3 ouă cu verdeață, cafea cu lapte
Prânzul: 200 g carne de vită fiartă, 1 portocală
Cina: 1 ou fiert tare, 2 portocale

5. Vineri
Dejunul: 2 ouă fierte tari, salată de morcovi cu smântână
Prânzul: 2 morcovi cruzi și 1 portocală
Cina: 1 ou fiert tare și 200 g de pește înăbușit

6. Sâmbătă
Dejunul: 1 pahar de iaurt, 1 portocală
Prânzul: 2 ouă fierte tari, 2 portocale
Cina: 1 pahar cu apă

7. Duminică
Dejunul: 2 ouă fierte moi, jumătate de portocală
Prânzul: 200 g carne de vită fiartă, jumătate de portocală, 1 măr
Cina: 1 pahar de chefir

În timpul dietei trebuie să consumi cât mai multă apă, ceai verde fără zahăr, cafea. Este foarte important să adaugi diferite condimente în mâncare. Condimentele dau gust bucatelor și activează schimbul de substanțe în organism!

Acest meniu pentru o săptămână îți garantează un mod de slăbire sănătos și rapid! Dacă vei urma dieta cu strictețe, kilogramele în plus se vor topi foarte repede.

După terminarea dietei trebuie să faci câteva zile de detoxifiere conform meniului din ziua de sâmbătă.

Dietă recomandată după ce ați ținut dieta pe bază de ouă:
Pentru mic dejun, optați pentru un iaurt grecesc 10% și o banană. Puteți adăuga și o porție de fulgi de ovăz (în jur de 100g), fără dulceață sau miere de albine. La prânz și cină puteți consuma carne fără grăsime (piept de pui, cotlet sau mușchi de porc, mușchi de vită, curcan, pește) și legume crude (salată).

Povestește-ne despre rezultatele tale pe facebook!