Unul dintre cele mai rele lucruri pe care o femeie sau un barbat le vede atunci cand se uita in oglinda este pielea cazuta de sub barbie.

In cele mai multe cazuri, stratul suplimentar de tesut gras de sub barbie apare la persoanele supraponderale. Acest lucru se poate produce, de asemenea, din cauza procesului de imbatranire, deoarece pielea isi pierde elasticitatea. Noi nu putem exclude posibilitatea ca acest aspect sa fie la fel de bine genetic mostenit.

Oamenii cauta cele mai bune si cele mai eficiente metode sa elimine gusa. Una dintre cele mai bune metode de intarire a pielii lasate de sub barbie este de a face exercitii faciale care pot conduce la rezultate surprinzatoare; asta in cazul in care indivizii fac exercitii in mod regulat in fiecare zi. Odata ce primele rezultate sunt vizibile, ei trebuie doar sa continuie cu aceasta rutina pentru a mentine aspectul tineresc.

Exercitiul 1
• Stand in fata unei oglinzi, asigurati-va ca umerii sunt relaxati si capul este drept
• Ridicati barbia spre tavan, astfel incat sa puteti simti cum muschii din partea din fata a gatului se intind. Acum imaginati-va ca sarutati tavanul, tuguiati buzele in sus si apoi relaxati
• Tineti barbia in sus, sarutati imaginar tavanul de aproximativ 20 de ori si apoi intoarceti capul in pozitia sa initiala
• Faceti acest exercitiu de mai multe ori pe zi

Exercitiul 2
• Priviti inainte si apoi intoarceti barbia pana cand ajungeti sa priviti spre stanga
• Ar trebui sa simtiti o intindere musculare usoara in partea dreapta, de-a lungul gatului si sub maxilar si gura
• Mestecati niste guma sau prefaceti-va ca mestecati niste guma
• Efectuati miscarea de mestecat de aproximativ 20 de ori, mentinand barbia cat de mult puteti spre stanga
• Reveniti la pozitia initiala si repetati acelasi exercitiu, dar spre dreapta
• Faceti acest exercitiu de mai multe ori pe zi

Exercitiul 3
• Privind inainte ridicati barbia spre tavan
• In timp ce faceti acest lucru, puneti pumnul direct sub barbie
• Veti simti o rezistenta, dar apasati barbia cu pumnul, in timp ce incercati sa coborati barbia spre piept
• Veti simti o intindere in muschii de sub maxilar si pe toata partea din fata a gatului
• Repetati miscarea si opuneti apoi rezistenta
• Puteti sa repetati exercitiul folosind celalalt pumn, daca doriti, sau sa mentineti pozitia cu pumnul initial
• Faceti acest exercitiu de doua pana la patru ori in fiecare zi pentru beneficii optime