in

Ne-am aprovizionat cu Kiwi pe 7 zile – Ce se întâmplă în organism dacă mâncați unul pe zi?

Ne-am aprovizionat cu Kiwi pentru 7 zile – Ce se întâmplă în organism dacă mâncați unul pe zi, în fiecare dimineață… Kiwi nu creşte în România, dar, ca şi mărul, este o adevărată „bombă” de vitamine, minerale şi fibre alimentare, ceea ce-i conferă calităţi terapeutice de necontestat.

Dacă vei consumă kiwi în fiecare zi vei reduce nivelul trigliceridelor din sânge, riscul de formare a cheagurilor de sânge şi, astfel, vei avea grijă de inima ta. Spre deosebire de aspirina, care împiedică apariţia cheagurilor de sânge, însă nu fără unele efecte adverse precum inflamatiile şi sângerările la nivelul tractului intestinal, consumul regulat de kiwi aduce numai beneficii.

Fructele de kiwi conţin:

Vitamina C – un fruct de mărime medie poate asigura necesarul zilnic al unui adult

Lutenia – o substanţă apreciată pentru rolul ei în reducerea riscului de apariţie a cancerului, a bolilor de inimă şi în prevenirea cataractei

Toate tipurile de fibre – protejează organismul împotriva bolilor de inimă, a diabetului şi cancerului

Cupru – un mineral cu un rol important în perioada de creştere a copiilor, deoarece ajută la întărirea oaselor, la dezvoltarea creierului şi la formarea sistemului imunitar

Potasiu – ajută la buna funcţionare a inimii şi la reglarea presiunii arteriale (un fruct de kiwi conţine mai mult potasiu decât o banană)

Mai conţin vitaminele E, A şi complexul de vitamine B, dar şi alte minerale: calciu, magneziu, fier, seleniu, zinc.
Spre deosebire de alte surse de vitamina E, fructele de kiwi au un conţinut redus de grăsimi şi un aport caloric foarte mic, de numai 45-55 calorii.

Alte beneficii ale fructelor kiwi

Aliatul dvs. în lupta cu kg în plus

Kiwi iti va fi un aliat de nadejde daca tii regim, in primul rand pentru ca are doar in jur de 50 de calorii la 100 de grame. Kiwi contine mai mult de 80% apa si doar 0,3% grasime si are un aport deloc neglijabil de potasiu, care are un efect usor drenant si diuretic. Gratie gustului si culorii sale, kiwi te ajuta sa faci salate de fructe vesele si hranitoare.

Contribuie la sănătatea arterelor

Kiwi participa la prevenirea maladiilor cardio-vasculare, regland nivelul de colesterol si de zahar din sange. Cercetatorii norvegieni au observat ca prin consumul a 2-3 kiwi pe zi timp de o luna se reduce agregarea plachetara si scad trigliceridele, doi factori de risc asociati bolilor cardio-vasculare.

Antioxidant extraordinar

Vitamina C din kiwi face parte din antioxidantii de care avem nevoie sa luptam cu tot ceea ce ne agreseaza organismul: frig, poluare, infectii. In afara de vitamina C, kiwi contine si alti antioxidanti, cum ar fi vitamina E si polifenolii. In plus, antioxidantii din kiwi sunt foarte bine absorbiti de organism.

La fel ca cea mai mare parte a fructelor exotice, kiwi poate cauza reactii alergice manifestate prin simptome cutanate sau respiratorii. Trebuie sa fii atent mai ales daca esti deja alergic la polen, susan sau latex. Ca masura de precautie, nu este indicat sa dai kiwi copiilor care nu au implinit un an.

Ştiai că…

– fructele de kiwi se păstrează la rece, într-o pungă din material plastic, niciodată alături de alte fructe sau legume?

– fructele de kiwi se consumă imediat ce au fost curăţate sau se taie în jumătăţi şi se mănâncă cu linguriţa?

loading...

Nu o călcați în picioare – Este cel mai bun medicament natural din întreaga lume

Reţetă pentru creşterea rapidă şi naturală a părului – Rezultatele sunt surprinzătoare