Dacă urmărești să ai un abdomen plat, câteva schimbări în stilul tău de viață te vor duce mai aproape de acest țel. În cazul în care ești mai plinuță, obținerea unui abdomen perfect va necesita mai multă determinare și insistență din partea ta. Este esential să elimini din dietă hamburgerii, prăjiturile și pizza și să consumi mai multe verdețuri și mai multe alimente bogate în fibre solubile.

Cele mai bune alimente care te vor ajuta în procesul de slăbit
Primul pas pe care trebuie să îl faci este să înțelegi importanța renunțării sau reducerii aportului de zahăr și de alimente procesate și, în același timp, să înțelegi importanta alimentației bazate pe mâncare bogată în fibre. Adăugarea acestor alimente în dieta personală este un prim pas în procesul de slăbire.

Merele – aceste fructe pot cu ușurință să înlocuiască mâncărurile bogate în carbohidrați și, partea cea mai bună, poți mânca câte vrei

Migdale – acești sâmburi abundă în vitamina E și fibre, lucru care va înlătura senzația de foame și de va face să te simți plină mult timp

Verdețurile – bogate în fibre și sărace în calorii, verdețurile sunt benefice în prevenirea retenției de apă

Avocado – acest fruct abundă în fibre și în acizi grași monosaturați, lucruri care contribuie la reducerea grăsimii abdominale

Castravetele – această legumă are cantități mari de fibre și apă și este săracă în calorii

Pepenele roșu – similar castravetelui, pepenele este 80% apă, are, de asemenea, puține calorii și este extrem de benefic pentru slăbit

Fasolea – nu numai că stimulează digestia, dar întărește și musculatura. Îți tonifică mușchii abdominali, reduce foamea și previne supraalimentarea

Când te hotărăși să dai jos grăsimea abdominală, cel mai bun rezultat îl obții dacă știi să combini o dietă echilibrată cu exerciții care țintesc zona abdominală. Ideal ar fi să combini exercițiile simple cu o dietă săracă în calorii și sănătoasă.

Exerciții care pot reduce țesutul adipos din jurul taliei
Efortul fizic este un mod eficient de a scăpa de kilogramele în plus. Filmulețul de mai jos îți arată câteva exerciții simple pe care le poți face acasă în mod regulat pentru a obține arderea excesului de grăsimi din zona abdominală.

Ponturi pentru a preveni grăsimea abdominală
• Ține tot timpul apa pe lângă tine – O hidratare corectă a corpului depinde și de cantitatea de apă pe care o bem. De asemenea, acest lucru este util și în procesul de ardere a grăsimilor deoarece apa stimulează acest proces.
• Stai departe de fast food – Pline de calorii goale și de grăsimi nesănătoase, aceste tipuri de mâncăruri sunt principalele vinovate de acumularea de grăsimi în zona abdominală.
• Renunță la apa carbogazoasă – Apa carbogazoasă conține calorii care stimulează acumularea de grăsimi din abdomen.
• Nu te înfometa! – Este un lucru greșit să te înfometezi în ideea că așa ai să slăbești. Dimpotrivă, acest lucru este dăunător și are un efect contrar. Cel mai bine este să renunți la alimentele bogate în calorii, nu să suferi de foame.