in

Iată programul simplu de slăbit cu care dai jos până la 6 kg într-o singură lună

Cu toții știm că nu este indicat să pierzi foarte multe kilograme într-o singură lună sau într-o perioadă foarte scurtă de timp. Un kilogram pe săptămână în minues este considerat de cei mai mulți experți în domeniu un ritm sănătos și benefic pentru organism.
Vă prezentăm astăzi un mini-program de slăbit, foarte simplu, cu care poți slăbi până la 6 kg într-o singură lună…
Timp de o lună, dieta ar trebui alcătuită dintr-o cantitate mică de cereale integrale și grăsimi sănătoase, lactate slabe în grăsimi și proteine de origine animală. Pe lângă aceste alimente, se recomandă o cantitate generoasă de legume și 1-2 porții mici de fructe sau oleaginoase.
Iată cum ar trebui să arate meniul într-o din cadrul acestei mini-diete…

Micul dejun

Micul dejun este poate cea mai importantă masă a zilei și nu trebuie neglijat sub nicio formă. Se recomandă ca acesta să fie alcătuit din carbohidrați cu absorbție lentă și proteine, pentru a menține constant nivelul de energie al organismului și pentru a începe corect ziua. Totodată, va menține sub control pofta de mâncare.

Variante pentru mic dejun

  • omletă din albușuri de ou, cu o felie de pâine integrală sau pesmet și o jumătate de banană
  • o porție mică de fulgi de ovăz, fără lapte și fără dulceață sau miere de albine, o jumătate de banană sau un iaurt grecesc / iaurt simplu, cu conținut scăzut de grăsime
  • clătite fără făină (cu banane) și un shake proteic, cu conținut scăzut de carbohidrați
  • două ouă fierte, 1-2 roșii, o felie de pâine integrală și 100g brânză de vaci

Dacă doriți să luați o gustare între mic dejun și prânz, puteți consuma o porție mică dintr-un fruct, la alegere (mere, pere, grapefruit, kiwi, ananas, prune). Sau, puteți opta pentru o porție mică de oleaginoase: nuci, fistic, alune de pădure, migdale – crude.

Masa de prânz

Se recomandă să serviți un prânz ușor, care să vă țină de foame timp de câteva ore.

Variante pentru masa de prânz

  • supă / ciorbă de pui sau de vită, fără pâine sau crutoane, fără smântână
  • carne slabă, macră (piept de pui / curcan, mușchi de vită, porc) sau pește cu legume la grătar sau o salată, la alegere, fără porumb și fără brânzeturi (mozzarella, brânza feta etc.), cu puțin ulei de măsline
  • 100-150g orez negru, roșu sau integral, cu o salată de pătrunjel și roșii (Tabouleh)
  • Gustarea dintre prânz și cină (opțional): o porție mică de oleaginoase (nuci, fistic, alune de pădure, migdale - crude)

    Masa de seară

    Variante pentru cină

    Cina ar trebui să fie lipsită de carbohidrați (glucide) și să conțină o porție mică de proteine slabe (pește sau carne albă) și o porție medie de legume (gătite pe grătar sau sub formă de salată).

    • Glucidele se recomandă a fi consumate în prima parte a zilei, atunci când ai cea mai mare nevoie de energie.
    • Alegeți din alimentele și mesele prezentate în acest articol.
    • Nu sunt permise băuturile alcoolice și nici dulciurile.
    • Veți slăbi cu siguranță dacă veți respecta mini-dieta propusă.

Bomba verde de Sănătate – detoxifică și arde grăsimea de pe abdomen și coapse

Dieta cu ouă fierte te ajută să dai jos până la 8 kilograme în numai 2-3 săptămâni