in

Dieta braziliană – una dintre cele mai de succes cure de slăbit, cu care poți da jos până la 12 kg

Această dietă unică există în 2 moduri: normal și rapid. În acest articol vom prezenta metoda normală, fiind cea mai recomandată pentru majoritatea persoanelor.

Dacă ești persistent în respectarea dietei vei putea da jos până la 12 kilograme într-o lună. Ingredientele principale sunt fructele și legumele, cu 4-5 mese pe zi.

Planul dietei

Luni

  • Mic dejun: 1 pahar de suc de mere și 1 ou fiert
  • Prânz: 100 g de carne gătită, 2 cartofi copți și 4 frunze de salată verde
  • Gustare: 1 pahar de suc de mere și niște pâine prăjită
  • Cină: 200 g de pește gătit, 1 ou fier, salată verde și mazăre
  • Înainte de culcare (opțional): 1 pahar de suc de mere și niște pâine prăjită

Marți

  • Mic dejun: 1 pahar de suc de portocale, 1 banană și 1 portocală
  • Prânz: 100 g de pește gătit, salată proaspătă de legume
  • Gustare: 1 pahar de suc de portocale și pâine prăjită
  • Cină: La fel ca la prânz
  • Înainte de culcare (opțional): 1 pahar de suc de portocale și pâine prăjită

Miercuri

  • Mic dejun: 1 pahar de lapte slab în grăsimi și pâine prăjită
  • Prânz: 100 g de orez, salată verde cu pătrunjel și un pic de suc de lămâie
  • Gustare: 100 g de brânză slabă în grăsimi
  • Cină: 100 g de carne gătită, 1 măr și 4 frunze de salată verde
  • Înainte de culcare (opțional): 1 pahar de suc de mere și pâine prăjită

Joi

  • Mic dejun: 60 g de ananas și 1 pahar de suc de ananas
  • Prânz: 100 g de carne gătită, niște brânză și 1 portocală
  • Gustare: 1 pahar de suc de ananas și pâine prăjită
  • Cină: salată de cartofi cu ulei de măsline și 2 cartofi fierți
  • Înainte de culcare (opțional): 1 pahar de suc de ananas și pâine prăjită

Vineri

  • Mic dejun: 1 pahar de suc de mere și pâine prăjită
  • Prânz: 150g de pește gătit și 2 morcovi fierți
  • Gustare: 1 măr și 1 portocală
  • Cină: O porție de supă de legume și pâine prăjită
  • Înainte de culcare (opțional): 1 pahar de suc de portocale și pâine prăjită

Sâmbătă

  • Mic dejun: 1 pahar de suc de mere și pâine prăjită
  • Prânz: O porție de supă de legume și pâine prăjită
  • Gustare: salată de sfeclă fiartă și ulei de măsline
  • Cină: ciuperci la cuptor, cu o salată de legume
  • Înainte de culcare (opțional): 1 pahar de suc de mere și 2 felii de pâine

Duminică

  • Mic dejun: 1 banană și niște struguri
  • Prânz: 100 g de carne gătită și niște salată de varză, ceapă și suc de lămâie
  • Gustare: 1 pahar de suc de morcovi și 2 felii de pâine
  • Cină: o porție de supă de legume, 4 frunze de salată și 100 g de fructe proaspete
  • Înainte de culcare (opțional): 2 smochine uscate și 1 pahar de suc de mere
loading...

Cum faci cele mai bune chifteluțe din carne? Un singur ingredient face diferența

Amețeala nu vine doar de la anemie și oboseală: 7 afecțiuni pe care le semnalează amețeala