Clătitele se numără printre cele mai iubite deserturi din lume. Chiar dacă sunt ideale pentru micul dejun, rețete clasice sunt pline de cantități prea mari de făină albă, gluten, grăsimi hidrogenate și zahăr procesat. Sunt foarte simplu de preparat, dar combinația nepotrivită de ingrediente poate fi destul de nocivă pentru sănătate.

Vestea bună este că am descoperit o metodă simplă de preparare a unor clătite sănătoase, cu numai 2 ingrediente: ouă și banane.

Beneficiile ouălelor asupra sănătății
Vitamina B2
Acid folic
Fosfor
Seleniu
Vitamina A
Vitamina B5
Vitamina B12

Mai mult decât atât, ouălele sunt bogate în acizi grași Omega-3 și proteine, ambele stimulând pierderea în greutate și reducerea inflamației. De asemenea, cresc nivelul colesterolului benefic și protejează corpul de o serie de afecțiuni,

În general, oamenii aleg să consume mai mult albușul, din teama că gălbenușul ar fi nociv. Dar lucrurile nu stau deloc așa. Consumarea integrală de ou nu afectează în niciun fel nivelul de colesterol din sânge.

Beneficiile bananelor asupra sănătății
Magneziu
Cupru
Mangan
Proteine
Potasiu
Vitamina B6
Vitamina C

Bananele pot reduce din apetit și cresc senzația de sațietate. De asemenea, controlează nivelul zahărului din sânge, datorită conținutului mare de fibre.

Rețeta
Ai nevoie de:
½ cană cu piure de banane
2 ouă

Mod de preparare:
Se amestecă într-un bol ouălele și piureul de banane.
Se toarnă ¼ din mixtură într-o tavă pusă la foc mediu.