Grăsimea în exces este un adevărat coșmar pentru majoritatea femeilor, mai ales că vara se apropie cu pași repezi. Unele dintre părțile corpului la care te aștepți mai puțin să aibă grăsime sunt mâinile – fleoșcăite, moi, ca de jeleu și o adevărată problemă vara. Și dacă ai încercat să scapi de această problemă, ai observat cât de greu poate fi; pare că acea grăsime va rămâne acolo pe vecie. Probabil că te întrebi cum de țesutul adipos s-a depus tocmai acolo. Acesta este un rezultat al depunerii graduale a grăsimii care, în timp, îți oferă acel aspect neplăcut al mâinilor care se accentuează odată cu trecerea timpului.

Sunt mulți factori care contrivuie la apariția acestei neplăceri și înaintarea în vârstă e doar unul dintre ei. Odată cu înaintarea în vârstă, corpul nostru începe să depoziteze mai mult țesut adipos în anumite părți ale corpului iar masa musculară începe să scadă. Depozitele de grăsime încep să copleșească mușchii și atunci apare această problemă care este foarte întâlnită la femeile de peste 30 de ani.

Trebuie de menționat faptul că un metabolism slăbit înrăutățește această condiție. Acesta încetinește, făcând corpul să ardă mai puține calorii, rezultând mai multă grăsime depusă pe mâini. Sedentarismul este alt factor ce contribuie la acumularea de grăsimi și de multe ori suntem prea leneși să facem ceva în privința asta.

Dacă mâinile blegi ca aripioarele sunt cel mai mare coșmar al tău și dacă ai de gând să faci ceva în privința asta, avem un program ideal pentru tine. Făcând aceste simple exerciții vei scăpa de grăsimea de pe brațe chiar la tine acasă. Singurele lucruri de care ai nevoie sunt niște greutăți și 15 minute zilnic pentru a avea brațele tonifiate pe care le-ai vrut dintoteauna.

Cum să previi apariția grăsimilor pe brațe
Cu toții știm că prevenția este cea mai bună cură iar acest lucru este valabil și pentru brațele tale. Dacă previi depozitarea țesutului adipos, nu vei mai avea bătaia de cap ce vine odată cu încercarea de a o rezolva. Ai mai jos câteva ponturi și trucuri ce te vor ajuta să previi această neplăcere.

Obiceiuri alimentare sănătoase
Cel mai important lucru pe care trebuie să îl faci este să mănânci sănătos. Sucurile acidulate și mâncarea procesată înrăutățesc lucrurile, așadar, dacă obișnuiai să le consumi îți recomandăm să nu o mai faci. Încearcă să mănânci mai multe fructe și legume proaspete; te vor face să te simți sătulă și nici nu conțin prea multe calorii. De asemenea sunt bogate în fibre care îți grăbesc metabolismul și astfel vei arde mai multe grăsimi și calorii. Pe lângă fructe și legume, trebuie să mănânci proteine din carne slabă și carbohidrați care ard greu.

Mese mai mici
În loc să sari peste o masă pentru ca la următoarea să mănânci mai mult, încearcă să mănânci mese mai mici, dar mai des. Mănâncă cele trei mese principale și multe gustări între ele. Vei mânca mai puțin dar nu vei mai avea senzația de foame tot timpul.

Micul dejun obligatoriu
Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și nu ar trebui să o ratezi niciodată. Dacă sari peste acesta vei sfârși prin a mânca mai mult în restul zilei.

Multă apă
Apa este, de asemenea, un ingredient cheie atunci când vine vorba de arderea caloriilor. Bea un pahar cu apă înainte de fiecare masă; e pun pentru a controla apetitul.

Ceai verde
Cel mai bun mod de a-ți începe ziua e cu o cană de ceai verde. Îți va da un plus de energie și îți va grăbi metabolismul pentru ca organismul tău să ardă mai multe calorii. Bea 3-4 ceaiuri pe zi pentru a-ți îmbunătăți funcția metabolică.

Exerciții cardio
Exercițiile cardio sunt cele mai bune pentru arderea grăsimilor și pentru a scădea în greutate. Înotul, ciclismul și alte activități similare îți vor oferi corpul pe care l-ai vrut dintotdeauna.

Folosește întotdeauna scările
Dacă vrei să previi apariția țesutului adipos nu lua niciodată liftul. Este principala regulă! Folosirea scărilor este excelentă pentru tonifierea corpului și pentru a arde grăsimea în exces.

Dacă vei urmări aceste ponturi și trucuri, vei observa în cel mai scurt timp că acestea dau rezultate. Dieta sănătoasă și efortul fizic sunt singura cale către un trup ideal. Spune adio grăsimii de pe brațe folosind sfaturile noastre.