Nu mai este mult și vei pleca în concediu la mare, unde dorești să arăți și să te simți excelent. Dacă pânăc acum ai ținut o serie de diete, dar fără rezultate pe măsură, atunci este bine să ții cont pe viitor de aceste sfaturi simple, care îți pot schimba stilul de abordare al problemei.

Alege alimente cu o listă scurtă de ingrediente
Problema este simplă – mâncăm multe prea multe produse procesate. Cheia este să ne întoarcem la alimentația de bază, compusă din produse integrale. Acest lucru va ajuta la obținerea majorității vitaminelor și mineralelor, precum și nutrienți importanți, cum sunt fibrele. Atunci când citești eticheta produselor alege-le pe cele care conțin cât mai puține ingrediente și cât mai naturale. Dacă observi o serie de ingrediente ale căror denumiri ți se par total necunoscute și dificil de pronunțat, este mai bine să stai departe de acel produse, deoarece poate conține o serie de conservanți, aditivi alimentari și ale substanțe nocive.

Mișcarea fizică
Pentru majoritatea persoanelor, mișcarea fizică este lucrul pe care cu greu îl respectă cu regularitate. Este simplu să eviți exercițiile fizice atunci când afară este prea frig, ai probleme în familie, nu ai timp din cauza locului de muncă și câte și mai câte scuze. Dar cheia este de fapt în mișcarea fizică propriu-zisă din timpul zilei, nu trebui să ai un program complicat de exerciții și nu trebuie să te duci neapărat la sală pentru acest lucru. Menține un stil de viață activ și metabolismul va funcționa adecvat.

Consumă alimente colorate
Este bine ca dieta să conțină o varietate cât mai mare de alimente, legume și fructe câte mai colorate și diverse ca arome și texturi. Astfel te asigură că ai parte de un aport suficient și diversificat de vitamine și minerale.

Gătește acasă
Investește în cărți bune de gătit sau realizează mici cercetări online pentru a-ți face o colecție personalizată cu rețetele preferate și alimentele de bază. Vei controla astfel ceea ce pui în mâncare și vei știi exact porția necesară. Mâncarea gătită în casă are un gust mai bun și este, de obicei, mai slabă în sodiu și grăsimi.

Controlează consumul de carbohidrați
Nu este nevoie să elimini complet din alimentație produse care conțin carbohidrați, cum este pâinea și cerealele, dar este esențial să fii atentă la porțiile servite.