in ,

Dieta japoneză te poate ajuta să pierzi în greutate până la 15 kilograme (apă și grăsime)

Dacă facem o excursie în Japonia, vom fi plăcut impresionați de stilul de viață al oamenilor de acolo și de condiția fizică de invidiat de care se bucură. În această țară insulară din Asia de Est, rata de obezitate pentru femei este de numai 2,9% (față de 35% în SUA), iar durata medie de viață este de 85 de ani.

Femeile din Japonia nu iau în greutate după vârsta de 40 de ani și nici nu îmbătrânesc la fel de repede. Avem toate motivele să „copiem” măcar o parte din dieta lor și să învățăm să trăim sănătos. Vom fi mult mai energici, vom îmbătrâni frumos și vom trăi mai mult.

Dieta japoneză de 3 zile

Dacă doriți să pierdeți până la 3 kilograme în doar 3 zile, puteți apela la acest regim japonez de scurtă durată. Deși pierderea rapidă în greutate nu este recomandată, existând riscul producerii efectului yo-yo (creștere în greutate), această cură cu orez nu vă pune sănătatea în pericol.

În prima zi a acestei diete se consumă doar orez. Această zi este cunoscută și sub numele de Ziua Orezului. Se fierb 250 grame de orez, de preferat orez negru, roșu sau integral. Cel mai bine ar fi să nu folosiți deloc sare. Nu se consumă nimic altceva în această zi.

În cea de-a doua zi a acestei diete, cunoscută și sub numele de Ziua Peștelui, trebuie să mâncați doar pește, cu puțină lămâie. Puteți consuma până la 500 de grame de pește, pe grătar sau la cuptor. Fără garnitură și fără nimic altceva.

În a treia zi se consumă din nou orez, exact ca în prima zi. Pentru a nu vă îngrășa la loc după aceste zile, apelați la o dietă sănătoasă și naturală. Consumați mai puțin calorii decât ardeți și faceți mișcare.

Dieta japoneză de 14 zile

Stilul de viață japonez a fost o sursă de inspirație pentru mulți nutriționiști. Prin urmare, există mai multe variante ale dietei japoneze. În continuare, vă vom prezenta dieta japoneză de 14 zile (două săptămâni), care vă va ajuta să pierdeți mai multe kilograme.

Consumați cel puțin 2 litri de apă pe zi. Se consumă doar apă, ceai și cafea între mese. Nu există gustări în cadrul acestui plan alimentar. Nu sunt permise următoarele: alcool, pâine și făinoase, zahăr, sare. Nu se recomandă să țineți o perioadă îndelungată această dietă, întrucât este săracă în calorii și poate provoca dezechilibre pe termen lung.

Ziua I

  • Mic dejun: două ouă fierte, ceai sau cafea.
  • Prânz: 100 g orez și o salată verde cu roșii proaspete (cu foarte puțin ulei de măsline).
  • Cină: 150 g pește la cuptor sau pe grătar.

Ziua II

  • Mic dejun: un ou fiert și o felie de pâine integrală sau pesmet, ceai sau cafea.
  • Prânz: 100 g orez și 150 g pește la cuptor sau pe grătar.
  • Cină: o salată mică și un iaurt grecesc.

Ziua III

  • Mic dejun: două ouă fierte și un iaurt, ceai sau cafea.
  • Prânz: 250-300 g pește sau carne macră, la cuptor sau pe grătar, și o salată.
  • Cină: 100 g orez.

Ziua IV

  • Mic dejun: 150 g brânză de vaci, o felie de pâine integrală, ceai sau cafea.
  • Prânz: 150 g orez și o salată cu roșii și pătrunjel (Tabouleh).
  • Cină: 100-150 g carne macră sau 150-200 g pește, cu o salată mică.

Ziua V

  • Mic dejun: 1-2 roșii, ardei gras, un ou fiert și o felie de pâine integrală.
  • Prânz: 250-300 g de pește la cuptor sau pe grătar cu 50-100 g garnitură de orez.
  • Cină: o salată, la alegere.

Ziua VI

  • Mic dejun: două ouă fierte, o felie de pâine integrală, 250 ml lapte bătut sau iaurt.
  • Prânz: 250-300 g carne macră cu o salată.
  • Cină: 2 ouă fierte, cârnați proaspeți cu ulei de măsline și lemn lemnos.

Ziua VII

  • Mic dejun: un ou fiert, un iaurt, 100 g brânză de vaci, cafea sau ceai.
  • Prânz: 250-300 g orez.
  • Cină: 100 g orez.

Alegeți orezul negru, roșu sau integral. Din ziua a 8-a se repetă meniul până în ziua a 14-a.

Recomandări

  • Nu consumați alte alimente / mâncăruri dacă vă decideți să țineți una dintre aceste diete.
  • Nu faceți nicio excepție. Nu apelați la gustări, consumați ceai dacă apare senzația de foame între mese.
  • Puteți începe cu dieta japoneză de 3 zile și apoi puteți urma dieta japoneză de 14 zile; astfel, puteți pierde până la 15 kilograme în doar 3 săptămâni (4-5 kilograme/săptămână).
  • Respectați meniurile propuse, cântarul de bucătărie fiind de mare ajutor în acest regim japonez.
  • În ceea ce privește peștele, puteți consuma: somon, ton, macrou, sardine, hering, crap, somn și alte tipuri de pește. Carnea trebuie să fie macră, fără grăsime (piept de pui / curcan, mușchi de vită sau de porc etc.).
  • Consultați-vă medicul cu privire la aceste diete.
loading...

Pașii de urmat atunci când pregătești pilaf: iată cum gătești orezul perfect, bob cu bob

Rețetă pentru ciuperci champignon la cuptor – Ardeiul iute este ingredientul secret