in ,

Cei care au încercat această dietă cu cartofi și iaurt au slăbit până la 4-5 kilograme

Dieta cu cartofi și iaurt este una dintre curele recomandate de unii medicii nutriționiști atunci când doriți să pierdeți în greutate relativ repede. Veți consuma puține calorii, dar grație cartofilor și iaurtului nu veți simți senzația de foame…

Plan zilnic pentru dieta cu cartofi și iaurt

Prima zi

  • Mic dejun: un cartof fiert fără sare, o ceașcă de iaurt grecesc
  • Prânz: doi cartofi fierți fără sare, o ceașcă de iaurt grecesc
  • Cină: două căni de iaurt grecesc

A doua zi

  • Mic dejun: o ceașcă de iaurt grecesc
  • Prânz: doi cartofi fierți fără sare, o ceașcă de iaurt
  • Cină: un cartof fiert fără sare, o ceașcă de iaurt

A treia zi

  • Mic dejun: un cartof fiert fără sare
  • Prânz: un cartof fiert fără sare, o ceașcă de iaurt
  • Cină: o ceașcă de iaurt
  • Ziua 4: reluați prima zi
  • Ziua 5: reluați a doua zi
  • Ziua 6: reluați a treia zi

De reținut

Dieta este foarte strictă și nu este recomandată pentru persoanele care se antrenează intens sau au anumite probleme de sănătate. Dieta durează doar 6 zile, nici mai mult, nici mai puțin. Nu țineți această dietă mai mult de 6 zile.

Rezultatele sunt vizibile rapid datorită numărului scăzut de calorii pe care le consumați pe parcursul celor șase zile de dietă.

În cazul în care senzația de foame se instalează și devine supărătoare, măriți ușor cantitatea de cartofi și iaurt. Se recomandă iaurtul grecesc, cu 10% grăsime.

Ce beneficii are cartoful?

Ține în frâu durerile

Bea suc de cartofi cruzi (câte zece lingurițe amestecate cu apă sau cu supă), de preferință dimineața, pe stomacul gol. Leacul „taie” vigoarea multor boli: are efect antiseptic și diuretic, combate durerile artritei, ține în frâu efectul substanțelor toxice ingerate, fiind un remediu pentru îmbătrânirea prematură.

Stimulează memoria

Pentru a funcționa bine, creierul are nevoie de „stimulente”: o cantitate apreciabilă de glucoză, aportul de oxigen, contribuția complexului vitaminic B, acizii grași omega 3 și aminoacizi. Cartofii împlinesc aceste condiții, iar consumul cartofilor este un izvor de beneficii de acest fel: carbohidrații din compoziția legumei cresc nivelul glucozei din sânge, îndepărtează oboseala mentală și redau organismului energia de care are nevoie. Prin aportul de fier, cartoful asigură oxigenarea țesuturilor, iar zincul și fosforul, substanțe prezente în compoziția sa, stimulează activitatea craniană.

Revigorează inima

Pentru o inimă sănătoasă și puternică, dar și pentru buna funcționare a organelor interne, cercetătorii încurajează consumul cartofului în meniul obișnuit. Leguma este un izvor de vitamine (A, C, K și complexul B), de săruri minerale diverse (calciu, magneziu, fosfor, fier, mangan, potasiu, cupru), de protide, lipide și de acizi – malic și citric în special.

În bolile cardiovasculare se recomandă câte o cură cu suc de cartofi (de două ori pe an): se consumă câte un pahar de 200 ml de două-trei ori pe zi. Cura durează 45 de zile și se recomandă, mai ales, pentru prevenirea puseurilor de hipertensiune arterială, a arteritei obliterante și a cardiopatiei diabetice. În cazul tulburărilor de ritm cardiac, se recomandă și consumul de trei-patru ori pe săptămână al cartofilor fierți în coajă; aportul lor de potasiu și de magneziu previne aritmia cardiacă și tahicardia.

Cartofii alungă viermii intestinali

Dacă aveți probleme cu paraziții intestinali, cartofii fierți sunt medicamentul ideal. La cină, savurați o salată de cartofi fierți, asezonată cu puțin ulei de nucă, un remediu plăcut la gust și eficient contra viermilor intestinali. Tratamentul poate fi urmat vreme de patru-cinci seri la rând.

Îmblânzește crizele de reumatism

Vitaminele și sărurile minerale (calciul, magneziul și potasiul) prezente în compoziția cartofului sunt de mare ajutor reumaticilor. În acest caz, se consumă apa în care au fiert cartofii, care calmează durerile bolnavului. Seara, se bea câte o cană de apă rămasă după fierberea cartofilor, până la ameliorarea simptomelor.

Pansament gastric

Carbohidrații din compoziția cartofului, criticați și interziși în curele de slăbire, au și multe calități. Aceste substanțe facilitează digestia, când se consumă porții rezonabile de cartofi fierți sau copți. În acest caz, pasta de cartofi este un pansament gastric avantajos, se digeră ușor și, în plus, acest meniu este foarte sățios.

În afecțiunile digestive, amidonul din cartofi este un minunat antiinflamator; în boala ulceroasă, se recomandă câte trei felii de cartof crud sau 100 ml de suc de cartofi amestecat cu o linguriță de miere. Leacul se administrează cu 30 de minute înaintea meselor principale.

Ne ajută cartofii să slăbim?

Cartofii ne pot ajuta să slăbim, dar cu două condiții: să fie consumați cu coajă și fără adaosuri de grăsimi (ulei, unt, smântână, slănină etc.). O porție de cartofi copți, consumați cu tot cu coajă, împreună cu o salată de varză, asigură necesarul de fibre alimentare pentru toată ziua, înlătură senzația de foame și stimulează eliminarea reziduurilor din organism.

Cartofii nu îngrașă; dimpotrivă, consumul lor ajută în regimurile de reglare ponderală. Cartofii îngrașă însă când se consumă în asociere cu uleiul în care sunt prăjiți, cu carnea grasă cu care sunt preparați sau cu aditivii cu care se asezonează.

Dietă recomandată după această perioadă…

Pentru mic dejun, optați pentru un iaurt grecesc 10% și o banană. Puteți adăuga și o porție de fulgi de ovăz (în jur de 100 g), fără dulceață sau miere de albine. La prânz și cină puteți consuma carne fără grăsime (piept de pui, cotlet sau mușchi de porc, mușchi de vită, piept de curcan, pește sau fructe de mare) și legume crude (salată).

Această dietă se poate ține între 2 și 4 săptămâni.

loading...

Cea mai bună prăjitură pentru Sărbători – Pliiină de ciocolată, fină și cremoasă

Rețetă de pască fără aluat pentru Înălțare