in ,

Ceaiul care subțiază talia cu până la 7 cm în doar 7 zile – iată cele 3 ingrediente vedetă

Această rețetă este compusă din numai 3 ingrediente și prezintă cele mai bune rezultate în ceea ce privește arderea grăsimilor. Este o metodă foarte populară, care a făcut fericite zeci de femei. Poartă rochia preferată, fără să-ți mai faci griji din cauza colăceilor sau grăsimii de pe coapse.
Se prepară foarte simplu și rapid, numai din ingrediente 100% naturale.

Rețeta

Ingrediente

  • 250 ml de apă purificată
  • 1 plic de ceai verde
  • jumătate rădăcină de turmeric
  • jumătate linguriță de scorțișoară

Cum se prepară?

  • Mai întâi se pune la fiert apa.
  • După ce dă în clocot, se adaugă ingredientele.
  • Se acoperă cana cu un capac și se lasă să stea 15 minute.
  • La final se strecoară și se poate servi.

Cum se administrează?

Se consumă 3 căni pe zi, timp de 1 săptămână. Prima cană se va bea dimineața, a doua după micul dejun și a treia înainte de culcare. Vei putea observa primele rezultate după 1 săptămână de tratament.
Combinația de ceai verde și scorțișoară este una foarte puternică. Ceaiul verde este indicat pentru ameliorarea depresiei, este un eficient adjuvant în afecțiunile cardiovasculare, reglează metabolismul, crește imunitatea organismului, energizează organismul în cazurile de oboseală, asigură o bună funcționare a ficatului și a rinichilor, menține un ritm cardiac constant și previne apariția infecțiilor respiratorii și digestive.
De asemenea, ceaiul verde este un adjuvant în cazul sclerozei multiple, iar testele de laborator efectuate au demonstrat că utilizarea acestuia în timpul urmării chimioterapiei crește eficiența tratamentului.
În plus, ceaiul verde inhibă dezvoltarea celulelor tumorale, în special a celor de colon, rect, vezică urinară, esofag, pancreas și stomac, fără să afecteze celulele sănătoase.
Un studiu a relevat faptul că introducerea în alimentația zilnică a unei jumătăți de linguriță de scorțișoară pe o perioadă de 40 de zile poate conduce la reducerea nivelului colesterolului cu aprox. 18% și la reducerea nivelului glicemiei cu 24%.
Potrivit WebMD, unele studii de laborator au descoperit că scorțișoara poate avea efecte antiinflamatoare și antioxidante. Cu toate acestea, consumul unor cantități ridicate de scorțișoară nu este recomandat celor care suferă de afecțiuni ale ficatului.
Un studiu a reliefat faptul că aroma scorțișoarei are efecte benefice asupra activității creierului, îmbunătățind rezultatele obținute de subiecți în ceea ce privește memoria și viteza de reacție motorie la stimuli vizuali.
Turmericul are proprietăți antioxidante și antiinflamatoare, în timp ce scorțișoară reglează nivelul zahărului din sânge. Este un remediu excelent și pentru tratarea răcelilor.
Preparatele fitoterapeutice pe bază de turmeric sau consumul condimentului propriu-zis sunt indicate în caz de tulburări circulatorii, hematoame, luxații, contuzii, febră musculară, boli hepato-biliare, flatulență, icter, hemoragii, colită ulcero-hemoragică, boala Crohn, artrită reumatoidă, infecții respiratorii, cancer, afecțiuni reumatismale.

Dietă recomandată

Pentru mic dejun, optați pentru un iaurt grecesc 10% și o banană. Puteți adăuga și o porție de fulgi de ovăz (în jur de 100 g), fără dulceață sau miere de albine. La prânz și cină puteți consuma carne fără grăsime (piept de pui, cotlet sau mușchi de porc, mușchi de vită, curcan, pește) și legume crude (salată).
Nu uitați să distribuiți acest articol și prietenilor voștri – mulțumim!

Ușoară, rapidă, delicioasă – Rețetă simplă pentru prăjitură cu brânză dulce

Cum se consumă usturoiul dacă vreți să dați rapid și ușor burta jos?