in

Nutriționiștii recomandă – ce trebuie să bei când îți este foame, ești supărată sau balonată?

Cu totii avem lapte si apa in frigider, dar stiati ca aceste bauturi ieftine pot face multe pentru dumneavoastra, nu numai sa va stinga setea? Cititi mai departe sa vedeti care bauturi va ajuta in diferite situatii de zi cu zi…
Pentru a va intari muschii: Lapte
Laptele va ajuta atunci cand doriti sa faceti muschi. Are proteine ​​si cazeina care contin aminoacizi esentiali.
Pentru a pierde in greutate: Ceaiul verde – Sucul de grapefruit
Daca beti ceai verde, va accelereaza metabolismul si va controleaza greutatea. Patru cesti din acest ceai sunt necesare pentru cel mai bun efect.
De asemenea, sucul de grapefruit are un impact foarte mare la pierderea in greutate, daca mancati o jumatate de grapefruit la fiecare masa veti avea rezultate foarte bune.
Pentru a va regenera muschii: apa – lapte cu ciocolata
Este foarte important sa beti multa apa dupa antrenament. Laptele cu ciocolata poate ajuta organismul sa se recupereze mai rapid, datorita aportului de proteine ​​si carbohidrati.
Pentru o raceala: ceai cu miere si lamaie
Practic, aportul de lichide din organism va poate ajuta sa va desfundati nasul, mai ales daca beti o supa fierbinte sau un ceai. De asemenea, incercati sa beti lapte si produse lactate cand sunteti racit, deoarece secretia poate creste atunci cand beti lapte.
Pentru tuse: Miere
Mierea va poate ajuta cu tusea cauzata de infectii la nivelul tractului respirator superior, deoarece indulceste traheea gatului si dulceata ajuta oraganismul sa secrete mai multa saliva.
Beti mai multe lichide atunci cand tusiti, tusea se va rupe mai usor asa.
Pentru somnolenta: Cafea – Apa
Daca va e somn in timpul zilei, o ceasca de cafea va ajuta sigur. Apa va poate ajuta, de asemenea, daca beti un pahar de apa imediat dupa ce va treziti.
Pentru un somn mai odihnitor: lapte cald – ceai de musetel
In secolul al XIX-lea, Brandi-ul a fost un sedativ foarte fabulos. Daca doriti un sedativ natural non-alcoolic, incercati ceai de musetel sau o ceasca de lapte cald pentru o calitate mai buna a somnului.
Pentru digestie: ceai de plante – apa
Daca beti apa in timp ce mancati sau dupa ce mancati va va ajuta organismul sa digere mai repede. Acelasi efect se va obtine cu ceaiul de plante, mai ales cu cel de menta. Adaugati un pic de scortisoara pentru un efect chiar mai bun.
Pentru mancarea iute: lapte – iaurt
Grasimile si proteinele din lapte si iaurt pot reduce „iuteala” din mancarea condimentata, dar fiti atent, deoarece laptele degresat nu are acelasi efect.
Pentru mahmureala: Apa – Suc – Shake de banane
Consumati multa apa ca sa reduceti mahmureala. Dar, daca e prea tarziu pentru asta faceti un shake din banane si spanac. Aceste doua alimente sunt bogate in potasiu, care recupereaza electrolitii pierduti prin consumul de alcool. Alcoolul reduce zaharul din sange, iar un pahar de suc poate ajuta la normalizarea nivelului de zahar.
Pentru o respiratie urat mirositoare: Apa
Acizii din cafea, suc si bauturile dulci pot avea o influenta asupra respiratiei, asa ca cel mai bine este sa va spalati cu apa potabila.
Pentru foame: Lapte
Daca beti multa apa intre mese, sentimentul de foame se va reduce. Daca beti lapte veti simti senzatia de satietate pentru o perioada mai lunga de timp.

"Minune cu Brânză" – este un deliciu și are foarte puțină făină, o rețetă perfectă pentru weekend

Ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci câte un kiwi în fiecare dimineață?