in

Iată ce se întâmplă în corp dacă înlocuiești pâinea cu mămăligă pentru 7 zile

O schimbare simplă în dietă te poate ajuta să pierzi câteva kilograme bune într-o singură lună.

Ce presupune dieta cu mămăligă în loc de pâine?

  • Încercați această dietă timp de o lună de zile.
  • Înlocuiți pâinea cu o porție mică de mămăligă.
  • Nu consumați produse bogate în zahăr, dulciuri și produse de patiserie.
  • Nu consumați mezeluri și conserve, de niciun fel.
  • Nu consumați băuturi carbogazoase și nici sucuri naturale.
  • Nu consumați chipsuri, covrigei, floricele, biscuiți, fructe uscate.
  • Gustările sunt opționale, puteți sări peste ele.

Cum arată meniul pe 5 zile?

Prima zi

  • Mic dejun: o porție mică de mămăligă cu brânză slabă de vaci, o felie de cașcaval și un ou fiert
  • Gustare: un măr
  • Prânz: piept de pui la grătar cu 2-3 linguri de mămăligă și o salată verde cu puțin ulei de măsline, oțet sau zeamă de lămâie, roșii, castraveți și alte legume
  • Gustare: jumătate de mână de nuci sau un grepfrut
  • Cină: o cană de iaurt, cu sau fără cereale integrale

A doua zi

  • Mic dejun: un castron de lapte cu mămăligă sau două linguri de smântână cu puțină mămăligă și un ou
  • Gustare: un fruct, la alegere
  • Prânz: pește la grătar, cu mămăligă și mujdei de usturoi
  • Gustare: o jumătate de avocado și roșii cherry
  • Cină: o porție mică de brânză cu mămăligă

A treia zi

  • Mic dejun: un ou fiert cu puțină mămăligă și brânză de vaci
  • Gustare: o mâna mică de migdale sau un măr Golden
  • Prânz: o farfurie de ciorbă de legume / de pui / de văcuță, cu puțină mămăligă alături
  • Cină: o salată verde cu roșii și alte legume, puțin ulei de măsline, oțet sau zeamă de lămâie

A patra zi

  • Mic dejun: omletă din două ouă, câteva măsline, un castravete, o roșie
  • Gustare: un fruct, la alegere, sau o mână de semințe crude (dovleac, floarea soarelui etc.)
  • Prânz: tocăniță de ciuperci cu mămăligă
  • Gustare: un iaurt, cu sau fără cereale
  • Cină: o salată verde cu roșii și alte legume, puțin ulei de măsline, oțet sau zeamă de lămâie

A cincea zi

  • Mic dejun: mămăligă cu brânză de vaci și o jumătate de lingură de smântână mai slabă
  • Gustare: un măr sau jumătate de pumn de migdale sau alune crude
  • Prânz: puțină mămăligă cu 2-3 sărmăluțe sau cu o porție medie de brânză de vaci
  • Cină: o salată verde cu roșii și alte legume, puțin ulei de măsline, oțet sau zeamă de lămâie

Mult succes!

loading...

Dureri de cap, tulburări de vedere, amețeli, slăbiciune musculară – ce boală poate provoca aceste probleme?

Ce trebuie să faci când ai o criză de tensiune? Iată sfaturile unui medic urgentist