in

Se numără printre cele mai sănătoase alimente din lume – Te ajută să slăbești și "reduce colesterolul rău"

Acesta este unul dintre cele mai sănătoase alimente din lume: te ajută să slăbești, reduce colesterolul și previne infarctul și accidentul vascular cerebral. Curmalele acoperă o gama largă de valori nutriționale și, prin urmare, mulți spun că ar fi unele dintre cele mai sănătoase fructe din lume.
Nu există aproape nicio boală în care să nu aducă beneficii.

Sunt o sursă excelentă de fier

Pacienții care suferă de anemie ar trebui să consume curmale datorită cantității foarte mari de fier pe care o conțin. Aproximativ 100 g de curmale conțin 0,9 mg de fier, care reprezintă 11% din aportul zilnic recomandat. Fierul face parte din hemoglobină și mărește capacitatea de transport a oxigenului.
Femeile gravide și copiii aflați la pubertate au mare nevoie de fier.

Opresc diareea

Curmalele conțin potasiu și acest lucru le face foarte bune în oprirea diareii. În plus, ajută la refacerea florei intestinale pentru o recuperare rapidă.

Remediu natural pentru constipație

Curmalele ajută la digerarea rapidă și armonioasă a alimentelor. Trebuie să puneți câteva curmale în apă și să le lăsați peste noapte. Acest lucru le va face să-și elibereze sucurile, care sunt un excelent laxativ.

Reglează greutatea corpului

Datorită cantității mari de nutrienți, curmalele provoacă o senzație de sațietate și ajută în procesul de pierdere în greutate. Dacă le consumați pe stomacul gol, vor regla activitatea intestinelor în timp ce corpul va primi cantitatea de zahăr necesară.

Mențin inima sănătoasă

Oamenii cu o inimă slabă pot utiliza acest fruct pentru un efect uimitor. Puneți o mână de curmale cu semințe în apă peste noapte la temperatura camerei. De dimineață, scoateți semințele și curmalele din apă. Puneți semințele și apa într-un blender și puteți consuma această băutură oricând în timpul zilei.

Curmalele pot reduce tensiunea arterială

Curmalele sunt cele mai potrivite alimente pentru persoanele care suferă de hipertensiune arterială. Conțin foarte puțin sodiu și sunt foarte bogate în potasiu. O porție standard de 5-6 curmale conțin aproximativ 80 de miligrame de magneziu, un mineral esențial care contribuie la extinderea vaselor de sânge.

A mâncat kiwi cu țelină în fiecare zi, timp de o săptămână – Rezultatul a fost mult peste așteptări

Iată cum să faci cornulețe pufoase de post care se topesc în gură – Rețetă furată de la bunica