Daca va urati coapsele din cauza depunerilor de grasime, continuati sa cititi acest articol. Noi o sa va oferim cateva exercitii pentru a elimina grasimea si pentru a va tonifia coapsele in cel mai scurt timp.

Broasca
Intindeti-va pe spate si ridicati picioarele in sus drepte. Intindeti laba piciorului. Indoiti genunchii incet, apoi indreptati-i si incordati-va muschii. Se efectueaza 3 repetari de 10 exercitii. Puteti lua o pauza de 1 minut intre repetari.

Foarfeca
Tineti mainile pe podea in timp ce va culcati pe spate. Apoi, ridicati picioarele aproximativ 30 de cm de la podea si incrucisati-le de 10 ori, acest exercitiu seamana cu miscarea foarfecelor. Nu intrerupeti si incepeti sa miscati fiecare picior in sus si in jos de 10 ori. Se efectueaza 3 repetari si, pentru rezultate excelente, nu se atinge podeaua cu picioarele.

Fandare
Tineti corpul drept si indepartati picioarele la o distanta egala cu latimea umerilor. Intinde-ti mainile inainte si pasiti intr-o parte cu piciorul stang. In continuare, indoiti piciorul drept si stati in genunchi, transferand greutatea corpului pe acel picior. Ridicati-va incet si apoi mutati greutatea corpului pe celalalt picior. Efectuati 10-15 fandari pe fiecare parte.

Exercitiul cu mingea
Incepeti acest exercitiu culcat pe spate si cu genunchii indoiti. Se pune o bila elastica intre picioare, in timp ce tineti mainile de-a lungul corpului. Apoi, ridicati fundul si trageti burta. Incercati sa ramaneti in aceasta pozitie timp de 30-60 secunde si strangeti mingea intre genunchi in tot acest timp. Reveniti la pozitia de pornire. Faceti acest exercitiu de 5 ori.

Intinderi laterale
Sprijiniti-va capul cu mana in timp ce va culcati pe partea stanga. Indoiti piciorul drept si asezati-l pe podea in fata piciorului stang. Ridicati piciorul drept, la circa 30 de cm inaltime de 10-15 ori. Apoi, repetati exercitiul cu celalalt picior.

Invingeti rezistenta
Luati o banda elastica de fitness. Indepartati picioarele la o distanta egala cu latimea umerilor si apoi asezati banda la aproximativ jumatatea gambei. Ridicati piciorul stang si miscati-l lateral, invingand rezistenta benzii elastice. Reveniti la pozitia de pornire. Repetati exercitiul de 10 ori pentru fiecare picior.

Sursa: http://www.naturehealthandbeauty.com/

loading...


x
Da-mi un "Like"