Iată 4 exerciții prin care poți scăpa ușor de durerile din zona lombară – Dacă ai dureri în zona lombară, trebuie să faci aceste exerciții

Zona lombară a coloanei vertebrale este o parte a corpului nostru care are parte de poate cel mai mare nivel de stres, mecanic mai ales. Nu e de mirare că de multe ori apar dureri neplăcute și deranjante în această parte a corpului. Iată, însă, patru metode prin care poți scăpa, într-un mod cât mai natural, de aceste dureri de spate. Nu trebuie decât să începi să faci aceste exerciții:

1. Întinderea șoldului din șezut – Stai jos și întinde-ți picioarele în față. Îndoaie genunchiul drept și încearcă să îl pui peste piciorul stâng care e întins. Păstrează-ți spatele drept și trage-ți genunchiul drept către piept. Ține piciorul în poziția asta timp de 30-60 de secunde și apoi repetă exercițiul cu celălalt picior.

2. Întinderea mușchiului piriformis – Așază-te pe spate, îndoaie genunchii astfel încât să ai tălpile lipite de podea. Pune-ți glezna piciorului drept pe glezna piciorului stâng și apoi trage-ți coapsa stângă către piept. Ține coapsa în această poziție timp de 30 de secunte și apoi repetă exercițiul pentru cealaltă parte a corpului.

3. Terapia punctului cu auto declanșare – Pentru a efectua acest exercițiu poți să folosești o minge de tenis de câmp sau de lacrosse pentru a pune presiune pe partea inferioară a spatelui tău, partea lombară. Mai întâi trebuie să localizezi punctul de durere, apoi pune această minge între acel punct și podea și ține-o presată preț de 30-60 de secunde, în funcție de cât de mare este durerea pe care o ai. După aceea poți trece la alt punct nevralgic.

4. Poziția porumbelului – Așază-te în poziția câinelui, apoi adu genunchiul piciorului drept în față și îndoaie-l înafară, astfel încât tibia să nu atingă podeaua. Genunchiul stâng trebuie, în tot acest timp, să fie întins în spate. Ține această poziție timp de 5-10 respirații apoi poți să repeți exercițiul pe partea cealaltă.