Topul alimentelor slabe în calorii care nu trebuie să lipsească din dieta zilnică! Descoperă produselel naturale care au grijă de siluetă și greutate, indiferent de regim!

Despre alimentele slabe în calorii există teoria conform căreia acestea conțin calorii care se anulează reciproc pe măsură ce sunt consumate. Ideea este că poți consuma cu încredere aceste alimente, fără teama de îngrășare sau afectare a dietei. Fiecare dintre produsele menționate mai jos au mai puțin de 50 de calorii la 100 g de porție.

Țelina
Atunci când mănânci țelină nu ai senzația de prea-plin, ceea ce nu este o mirare conținutul redus de calorii. Cel mai bine este consumată simplă sau în combinație cu alte legume. Toate gustările cu țelină și unt de arahide sau cu alte creme, nu sunt nocive, dar în orice caz, adaugă o serie de calorii la totatul zilnic, și din acest punct de vedere este bine să fie evitate astfel de combinații culinare.
Total de calorii la 100 g: 16

Portocale
Portocale sunt cunoscute pentru Vitamina C, dar au de asemenea o cantitate mică de calorii în comparație cu alte fructe. Poți consuma cu încredere portocale, indiferent de dieta pe care o urmezi, fără grija de a adăuga calorii în plus la totalul zilnic.
Total calorii la 100 g: 47

Varza
Se vorbește foarte mult despre abilitatea verzei de a preveni cancerul și bolile de inimă, fiind deseori pe lista de alimente care contribuie la slăbit. Ideea este că are o cantitate infirmă de calorii care ajung să fie arse, pur și simplu, în timpul activităților zilnice. Cea mai bună modalitatea de a te bucura de beneficiile verzei este prin intermediul ciorbelor sau a supelor.
Total calorii la 100 g: 25

Sparanghel
Sparanghelul este o alegere excelentă pentru garnituri la diferite preparate, conținutul mare de fibre contribuind la intensificarea senzației de sațietate. Conține foarte puține calorii, fiind excelent la aburi, în salate sau diferite mixuri de legume.
Total calorii la 100 g: 20

Sfecla roșie
Dacă vrei să consumi sfecla roșie ca alimente cu conținut redus de calori cel mai bine este să o savurezi crudă, fiartă sau la aburi. În afară de a fi benefică pentru siluetă, sfecla este excelentă pentru organic, conținând un nivel ridicat de antioxidanți care luptă contra acțiunii nocive a radicalilor liberi.
Total calorii la 100 g: 43

Castravete
Castravetele conține o cantitate mare de apă, de aceea nu este de mirare că are un nivel redus de calorii. Este un aliment perfect pentru salate, pentru că indiferent de cantitatea consumată nu adaugi calorii în plus la totalul zilnic.
Total calorii la 100 g: 16