Iată ce se întâmplă în corpul tău dacă consumi zilnic semințe de in timp de o lună! Nu credeai că se poate întâmpla asta!

Știi ce se întâmplă în corpul tău dacă consumi zilnic semințe de in timp de o lună? Te va uimi!

Seminţele de in sunt foarte bogate in substanțe nutritive, cum ar fi proteine de calitate ușor digerabile, acizi graşi omega 3 (a căror efect benefic asupra sistemului cardivoascular este bine cunoscut) şi lignani (compuși ce fac parte din clasa polifenolilor, având capacitatea de a reduce colesterolul). De asemenea este o sursă foarte bună de ulei alfa-linolenic şi compuşi fenolici benefici pentru organism.

Utilizarea zilnică a seminţelor de in, timp de o lună, oferă o mulțime de beneficii pentru sănătate, câți dintre noi le știm măcar în mare?
O sumedenie de regimuri alimentare sănătoase conţin seminţe de in, deoarece este într-adevăr un “ingredient minune”, ce ne protejează de o mulțime de afecțiuni.

Uite câteva dintre beneficiile utilizării semințelor de in timp de o lună:

• nivelul colesterolului rău (LDL) se reduce cu 50%
• trigliceridele scad cu până la 60%
• reglează nivelul zahărului din sânge prevenind diabetul
• sunt foarte bogate în fibre alimentare, ce îmbunătățesc digestia
• sunt surse excelente de lignani, substansțe ce previn osteoporoza și luptă cu celulele canceroase
• sunt de folos pentru amelioarea inflamațiilor și a artritei
• oferă o senzația accentuată de sațietate, astfel reducând-ți pofta de mâncare pe parcursul întregii zile, ceea ce te va ajuta să slăbești mult mai ușor
• sunt bogate în acizi graşi omega 3, promotorii sănătății sistemului cardiovascular

Cunoscând toate acestea, nu uita să incluzi semințele de in printre alimentele pe care le consumi zilic, fie că urmezi sau nu o dietă de slăbit.

loading...