Arată bine la orice vârstă cu aceste 5 trucuri secrete de slăbit! Menține-te în formă cu un stil de viață energic și benefic pentru sănătate și siluetă!

Este cunoscut faptul că, pe măsură ce înaintăm în vârstă, este mult mai greu să dăm jos acele câteva kilograme în plus.

În primul rând, o dată cu trecerea anilor, metabolismul tinde să încetinească. Începe să ardă din ce în ce mai puțin calorii pe zi. Acest lucru se întâmplă ca un rezultat al pierderii mase musculare și depunerea de grăsime în corp. Așadar, adcă nu acorzi atenție acestor schimbări, mai târziu ai putea regreta.

În al doilea rând, pe măsură ce îmbătrânim ne este mult mai greu să realizăm același efort fizice ca la 20 de ani. Mușchii nu mai au aceiași rezistență și articulațiile încep să doară din ce în ce mai tare.

Cele 5 trucuri secrete de slăbit la orice vârstă

1. Exerciții cu greutăți
În cazul în care nu poți să mai slăbești, masa musculară s-ar putea să fie una din cauze. Din moment ce mușchii sunt metabolic mai activi decât grăsimea, au nevoie de un nivel mai mare de energie. Iar dacă pierzi din masa musculară, automat, metabolismul încetinește.

Atunci când se atinge vârsta de 50 de ani, masa musculară este cu 20 de procente mai mică decâ cea de la 20 de ani. Poți schimba acest lucru cu exerciții cu greutăți, asistate și bine structurate, în funcție de capacități și nevoi.

2. Reducerea stresului
Pe măsură ce timpul trece, cresc și responsabilitățile și grijile. Viața poate devine uneori mai complicată, cu diferite probleme, și uităm să mai avem grijă de propria persoană. Amintește-ți acum să ai grijă de tine pentru a nu regreta mai târziu, eventualele afecțiuni produse de un nivel prea mare de stres și extenuare psihică.

3. Echilibrul hormonal
Verificarea constantă a nivelului de hormoni, ca adrenalina și glanda tiroidă este foarte importantă, pe măsură ce îmbătrânim. Devenim mult mai expuși riscului de dezechilibru hormonal, ce duce la depunerea rapidă a grăsimii în corp.

4. Fizioterapie
Înainte de a începe un program de exerciții, este bine să consulți un fizioterapeut. Acest lucru este necesar, pentru a evita eventualele dureri. Specialistul te va sfătui cu privire la cele mai bune forme de exerciții pentru sănătatea corpului tău.

5. Schimbarea dietei
Este bine să reduci consumul mare de calorii, și să-l înlocuiești cu alimente mult mai bogate în nutrienți. Consumă mult mai multe fructe și legume, proteine slabe și mâncăruri bogate în nutrienți.