4 pași prin care spui adio acneei! Vezi care sunt schimbările pe care este bine să le faci în stilul de viață și îngrijirea personală!

Acneea nu este o problemă doar de suparafață. Coșurile, iritațiile și erupțiile mai adânci sunt semne ale inflamației din organism.

În mod normal, acneea se dezvoltă atunci când:
Au loc fluctuații dese ale hormonilor
Consumi anumite alimente
Consumi alcool destul de des
Probleme cu sistemul digestiv
Perioade lungi de stres

Există un singur lucru în comun al acestor situații: sistemul imunitar. Nivelul hormonilor, mâncarea, alcoolul și stresul, toate acestea afectează sistemul imunitar. Iar sistemul imunitar este cel care generează inflamația.

Atunci când dezvolți acnee este mult probabil să ai o inflamație în alte zonă a corpului.
Așadar, de ce să te chinui cu utilizarea a zeci de creme și loțiuni iritante, atunci când problema este de fapt în interior? Săpunurile antibacteriene și alte loțiuni sunt doar soluții cu efecte temporare. De cele mai multe ori acestea usucă pielea și schimbă întregul ecosistem al acesteia.

4 remedii naturale penru acnee care acționează în interior
Inflamația este condusă de sistemul imunitar, localizat în principal la nivelul stomacului. Așadar, dacă dorești să menții sănătatea pielii, trebuie să conștientizezi cu adevărat natura dietei de zi cu zi.

Cunoașterea propriului corp
Probleme digestive și acneea se află într-o strânsă legătură. Inflamația de la nivelul intestinelor se manifestă prin constipație zile la rând sau defecație de mai multe ori pe zi.

Alte posibile semne ale inflamației includ:
Balonare, gaze și senzație de arsură la stomac
Dureri de articulații
Congestie nazală
Dureri de cap
Anxietate sau depresie

Anlizarea dietei zilnice
Mâncarea este cel mai comun iritant al tractului gastrointestinal. Dacă te confrunți cu problema acneei, atunci este timpul să revizuiești ce tip de alimente consumi des și în ce mod. Alimentele nepotrivite pot să stimuleze inflamația, care duce la infecții și în consecință, la acnee.
Alimentele care pot face probleme sunt:
Cerealele – mai ales cele care conțin gluten, precum grâu, secară și orz.
Ouă
Lactate
Nuci precum migdale, nuci braziliene, cashew, alune de pădure, fistic și altele.

Susținerea ecosistemului intern
Știai că tractul digestiv este plin de bacterii? Aceste organisme microscopice sunt extrem de importante pentru echilibrul florei intestinale.
Elemente care distrug ecosistemul intern:
Antibiotice
Anticoncepționale
Alimente bogate în zahăr
Poți rezolva problema dezechilibrului florei intestinale prin consumul alimentelor fermentate.
Acestea sunt:
Bogate în enzime active și bacterii benefice
Ajută la reduecrea inflamației din corp
Detoxifică organismul
Reduce din stresul de la nivelul hormonilor

Susține sănătatea ficatului
Atunci când toxinele, iritanții dietetici și bacteriile periculoase trec de tractul digestiv, ajung în cele din urmă la ficat. Acesta funcționează ca un filtru, cu rol de detoxifiere. Cu ajutorul antioxidanților puternici precum glutationul, ficatul transformă toxinele. Iar cu ajutorul sistemului imunitar, ficatul curăță corpul de substanțe periculoase.
Atunci când ficatul nu este capabil să funcționeze normal, eliberează bilă toxică. Acest fapt cauzează inflamație.